reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Suver

Robert Suver

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moja babka ma rada borovicku. Pretoze medovina ma len 15% Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako vyhrat stretnutie s kapelou vasich snov?

Robert Suver

Ako vyhrat stretnutie s kapelou vasich snov?

Na stranke jednej z najlepsich kapiel na Slovensku som nasiel sutaz v zmysle: Kto napise najlepsi motivacny mail, preco prave Vas by sme mali vybrat? Bol som jednym z desiatich, ktorych vybrali. Tu je ten moj:

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 3
Majkino želanie

Robert Suver

Majkino želanie

Túto básničku som nedávno po dlhej dobe opäť objavil. Kedysi mi ju napísala moja veľmi dobrá priateľka. Bohužiaľ už nás opustila. Teraz má úplne nový význam.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 418x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu